آماری جدید از شهدا و زخمی شدگان حملات رژیم صهیونیستی به غزه

آماری جدید از شهدا و زخمی شدگان حملات رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه با اعلام شمار شهدای حملات صهیونیست‌ها به غزه، هتک حرمت رژیم صهیونیستی به پیکر ۸۸ شهید فلسطینی را در جریان تحویل آنها به مقامات غزه محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری الجزیره، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای آمار مربوط به شهدای جنایات ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی در این منطقه را ارائه داده و نوشت که در مجموع ۴ کشتاری که اسرائیل طی شبانه روز گذشته در غزه انجام داده، پیکر ۲۸ شهید و ۸۵ زخمی فلسطینی به بیمارستان‌ها منتقل شده است.

به این ترتیب تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به عدد ۴۱۴۹۵ شهید و زخمی ها نیز به رقم ۹۶۰۰۶ نفر رسید.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین در بیانیه‌ای جداگانه اقدام رژیم صهیونیستی در توهین به پیکر ده‌ها شهید فلسطینی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که کانتینری حاوی پیکر ۸۸ شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی به دست ما رسیده که هیچ اطلاعات یا لیستی از هویت شهدا یا مکان ربودن آنها را در خود ندارد و حماس دریافت این کانتینر را تا زمان تحویل اطلاعات و داده های مربوط به این شهدا متوقف کرده است.

وزارت بهداشت غزه از سازمان جهانی صلیب سرخ خواست تا مسئولیت خود را بر اساس پروتکل‌های ویژه بین المللی در خصوص تحویل پیکر شهدا بر عهده بگیرد و لیست‌ها و اطلاعات مربوط به هر کدام از پیکرها و مکان قرار داشتن آنها را نیز از رژیم صهیونیستی دریافت کند تا کرامت پیکر شهدای فلسطینی حفظ شود.

کد خبر 6236128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha